מוטי חלימי – אודות

אהבת? דרג!

מוטי חלימי אהב מאז ומעולם תיאטרון והוקסם במיוחד מתיאטרון שמיועד לילדים ונוער. ברבות הימים הוא חבר לבתה של אורנה פורת, ליטל פורת ויחד החליטו השניים להקים תיאטרון המיועד לילדים ולנוער.

מוטי חלימילאחר 25 שנים של פעילות, קיבל התיאטרון הכרה נוספת ממנהל תרבות והיא – הפיכתו מתיאטרון קטן לתיאטרון בינוני. כיום מריץ התיאטרון כ-1700 הצגות לעונה והוא בין 2 התיאטראות הגדולים בארץ בתחום של הצגות לילדים ולנוער.

מוטי חלימי וליטל פורת קבעו כי התיאטרון יעסוק בנושאים חברתיים, אשר יטפלו בענייני השעה ללא כחל וסרק וללא פשרות ומורא. לאט לאט החל תיאטרון השעה הישראלי לקבל הערכה והכרה ממנהל תרבות, אשר אפשרה התרחבות ועשייה אמנותית איכותית.

"נאה דורש, נאה מקיים": כפי שדורש תיאטרון השעה הישראלי את המרב בבחירת נושאי ההצגות, כך הוא מקיים בעבודה עם היוצרים הטובים ביותר בישראל, כדוגמת הבמאי משה קפטן , שחקנים מובילים כמו יעקב כהן, גיל פרנק ועידית טפרסון, תפאורנים בינלאומיים כמו סשה לישנסקי וכך הלאה.

מוטי חלימי דוגל ומאמין בתורתו  של יאנוש קורצאק – בבואך לחנך ילדים הייה "קודם כל אתה עצמך ילד" (יאנוש קורצ'אק – מספרו כיצד לאהוב ילדים).

מוטי חלימי מתגורר בהרצליה ואב לשלושה ילדים.